Projektowe plakaty z Golasowic!

W tym roku mam lekcje nie tylko w Pielgrzymowicach, ale także w Golasowicach - w szkole podstawowej w wiosce obok. 
Klasa siódma przez ostatni czas pracowała nad projektem plakatowym dotyczącym swojej rodziny. Plakat mógł być wykonany w postaci drzewka genealogicznego lub innej formie przedstawiającej członków rodziny.
Uczniowie stworzyli bardzo fajne prace, nie tylko ze strony wizualnej ale także jeśli chodzi o treść. Niewielka ilość błędów świadczy o tym, że moja wzorcowa książeczka cyfrowa spełniła swoje zadanie i to mnie cieszy. Musze powiedzieć, że bardzo poważnie podeszli do tego zadania, a ja z ciekawością przeczytałam informacje o ich rodzinach. Wykazali się także kreatywnością i wyszli poza utarty schemat, a ja bardzo cenię takie działania. Niektórzy stworzyli nawet prezentacje 3 D ;) 
Zachęcam do obejrzenia plakatów ;)
















1 komentarz: