filmowo zadaniowo i chorobowo!

Tak jest!
Pierwsze kreatywne zadanie domowe już jest!!
III klasy ostatnio zajmowały się tematyką dość bliską uczniom - a dokładniej: chorobami, dolegliwościami, poradami, wizytami u lekarza....
Żeby się nie powtarzać, tym razem postanowiliśmy w jakiś kreatywny sposób przedstawić zwroty pojawiające się na lekcjach...
Każda grupa zrobiła to oczywiście na swój własny, bardzo oryginalny sposób!
Nie ukrywam, że nie mogłam już się doczekać Waszych prac, a oglądanie ich jak zwykle wprowadziło mnie w bardzo pogodny nastrój;-)
Zawartość merytoryczną filmików już omówiliśmy na lekcjach, każdy wie, czego za mało, czego za dużo, gdzie pojawiły się błędy, z czego to wynikło... Jedno jest pewne: słówko Durchfall - biegunka, na długo pozostanie w Waszej pamięci, o ile nie do końca życia ;-) 

Oglądając filmik  Błażeja i Kuby, zaczęłam się zastanawiać nad tematem zadania domowego, czy oby się nie pomyliłam.....
Jednak po trzymającym w napięciu początku odetchnęłam z ulgą i podziwiałam Wasze gagi!




Filmik Błażeja i Roberta wprowadził mnie troszkę w atmosferę horroru lekarskiego;)
Błażej lekarz niczym DrHouse....




Scenki Ady i Nikoli musiałam nieco podgłośnić i muszę przyznać, że dopóki mi dziewczyny nie wyjaśniły swoich intencji, nie wiedziałam o co chodzi ;)




Aga i Hania natomiast bardzo wcieliły się w role;) Niczym prawdziwe lekarki przeniosły się do gabinetu lekarskiego;) Dziewczyny do twarzy Wam w fartuchach lekarskich;)




Niezwykłą pomysłowością wykazali się także Mateusz i Grzegorz ;):) Daliście radę!!!
Gratuluję wczucia się w role!!




Martyna z Beatą nakręciły prawdziwy film akcji!! Normalnie lepiej niż w "Na dobre i na złe" ;-)
Na koniec dziewczyny mają nawet małą fankę, która przekazuje mi wiadomość ! 




Bardzo mi się podobają Wasze zdania domowe! Największą trudność sprawia Wam wymowa bóli kolana: Knieschmerzen ;) Wychodzą z tego "keine Schmerzen" - co oznacza brak bóli ;)
Wyszły z tego śmieszne historie ;):) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz