Gramy w BINGO

O Bingo na niemieckim już pisałam tutaj. Jednak tamta wersja dotyczyła wyrazów. Tym razem postanowiłam stworzyć bingo obrazkowe, aby urozmaicić rozgrywki i poruszyć więcej zmysłów. 
Pomógł mi tutaj fajny generator Bingo Baker! Stronka bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze - wystarczy wpisywać wyrazy w puste pola lub przeciągać obrazki. Przypominam, że darmowe obrazki znajdziecie na Pixabay.  Następnie wystarczy kliknąć GENERATE i mamy bingo gotowe ;) 


Ja drukuję gotowe plansze, następnie laminuję i mam materiały wielokrotnego użytku. Uczniowie pracują w parach i świetnie się bawią.
Spróbujcie sami! 
Moje bingo wygląda tak. Tutaj link, jeśli chcielibyście skorzystać:  https://bingobaker.com/play/670301


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń