Wywiadów Czar!

Już jakiś czas temu uczniowie z klas pierwszych i trzecich mieli za zadanie przeprowadzić wywiady z gwiazdą;)  Oczywiście po niemiecku. Wyboru gwiazdy mogliście dokonać sami.
Wyszedł fantastyczny materiał - muszę stwierdzić, że jesteście coraz lepsi, co mnie niezmiernie cieszy oczywiście.
Tak więc były wywiady z mniej lub bardziej znanymi personami - tu od razu chciałabym zwrócić Wam uwagę na przyszłość, abyście w tego typy filmikach stosowali zmienione nazwiska i pseudonimy.

Poniżej zamieszczam filmiki, których twórcy zgodzili się na opublikowanie na naszym blogu;)

Zacznę od Błażeja B. i Jakuba B., ponieważ chłopcy jak zwykle zadziwiają mnie technicznym obrobieniem filmiku - przy Was zdaję sobie sprawę, jak dużo jeszcze przede mną;)
Świetny pomysł! Oglądałam Wasz filmik z prawdziwą przyjemnością. Wdarły się drobne błędy, jednak całość wyszła doskonale!!




Teraz kolej na Błażej H. i Roberta R. - tutaj chłopcy aż za bardzo wczuli się w powierzone sobie role i trochę pomieszała się Wam odmiana czasownika przez osoby, ale ogólnie wywiad ogląda się świetnie.
 



Dziewczyny z III a Agata i Justyna, przedstawiły wywiad z żoną Świętego Mikołaja. Bardzo interesujący wywiad - żona MIkołaja ma bardzo ciekawe życie ;) Wasz wywiad jest bardzo "na luzie".




Chłopcy z IIIa Kamil i Patryk przygotowali wywiad z Arnoldem Schwarzenegerem. Nie ukrywam, że oglądając ten wywiad prawie płakałam ze śmiechu ;) Krótki wywiad, ale poprawny i na temat!




Hania H., Ada P. i Agnieszka K. zrobiły prawdziwy SHOW!  Na początku trochę zmylił mnie język polski, ale szybko zorientowałam się o co chodzi... Genialny pomysł na wywiad! Świetna gra aktorska;)




Kolejne wywiady zostały przygotowane tylko z napisami. A szkoda...
Pierwszy filmik dziewczyn zrobił na mnie wrażenie, jeśli chodzi o grę aktorską i  sam montaż.




I ostatni filmik chłopców z IIIa w piłkarskim stylu.



Oglądając Wasze filmiki widzę, że warto zadawać Wam od czasu do czasu takie zadania domowe, bo to się sprawdza, bo widzę, że Wam zależy i widzę, ile frajdy Wam to sprawia, co jest dla mnie najważniejsze ;) No i mam oczywiście porównanie, jakie postępy robicie, nie tylko w języku niemieckim, ale Wasze techniczne umiejętności się rozwijają, nie wspominając o ukrytych talentach aktorskich ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz