Debiut dziewczyn z I A!

Długi czas się zbierałam, aby w końcu na blogu pojawił się ten post. W sumie to nie wiem na co czekałam...
Zadanie domowe Ilony i Patrycji bardzo mnie zaskoczyło, pozytywnie oczywiście!
Klasa pierwsza  miała zastosować w życiu codziennym zwroty z lekcji, przedstawić jakieś scenki... Chciałam w ten sposób trochę ich rozruszać, przekonać do niemieckiego, pokazać, że nie musi być nudno... No i chyba się udało...
Z tego co wiem jest to pierwszy filmik nakręcony przez dziewczyny, dlatego tym bardziej jestem pod wrażeniem pomysłu, kreatywności, odwagi, zaangażowania i wczucia się w role;) Gratuluję!!! Bardzo mi się to podoba!!  Dawno nie miałam takiej uśmiechniętej buzi przy sprawdzaniu zadań ;-) Zresztą nadal, jak mijam dziewczyny na korytarzu twarz mi się cieszy.





Dziewczyny zdobyły już pierwsze "filmowe" doświadczenia - omówiłyśmy wspólnie na co zwrócić uwagę i co należy poprawić:  głośność i naświetlenie.

Pozostali uczniowie także przygotowali swoje filmiki, ale o tym w kolejnych postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz