II ETAP KONKURSU - rozstrzygnięcie!!!

Dzisiaj dotarły do mnie oficjalne wieści w sprawie dalszych losów Konkursu Językowo-Informatycznego z Języka Niemieckiego!
W ostatnim poście informowałam Was o wynikach I etapu, czyli testu leksykalno-gramatycznego. Do II etapu z naszej szkoły zakwalifikowały się Nikoletta Kulik, Paulina Herman  (III a) oraz Karolina Knapik (III b). Zadaniem dziewczyn było wykonanie prezentacji na temat "Ich und meine Umgebung" (Ja i moja okolica). Wasze koleżanki postawiły sobie wysoko poprzeczkę. Od samego początku zaproponowałam, aby każda z nich wybrała sobie inny sposób wykonania i zgodnie z moją sugestią Paulina pozostała wierna Prezi, Karolina zdecydowała się na Power Point, natomiast Nikola wybrała program do tworzenia filmów. Dzięki temu każda z dziewczyn mogła spokojnie tworzyć, nie bojąc się wystąpienia jakichkolwiek podobieństw. Przyznam, że mi to też bardzo ułatwiło pracę i konsultacje z nimi.
I jak zwykle, po raz kolejny zostałam pozytywnie zaskoczona, ponieważ każda PREZENTACJA jest JEDYNA W SWOIM RODZAJU, niepowtarzalna, świetna!
Termin nadsyłania upłynął 7 lutego i od tego czasu z niecierpliwością czekałyśmy na wyniki II etapu.
I oto są:  Spośród 10 osób, które zakwalifikowały się do II etapu konkursu na uroczyste podsumowanie i wyróżnienie zwycięzców zostało zaproszonych 6 laureatów, a wśród nich są:
WSZYSTKIE NASZE TRZY DZIEWCZYNY!!!  huuuuurrrrraaa  ;-)  Bardzo się cieszę i serdecznie Wam gratuluję!
Zgodnie z treścią pisma, które otrzymałam atrakcyjne nagrody przewidziano dla wszystkich laureatów, natomiast nagrody główne otrzymają 3 osoby, które w obu etapach uzbierały największą liczbę punktów. Te osoby w kilku prostych zdaniach mają opowiedzieć o swojej prezentacji;)
Wyłonienie finałowej trójki spośród tej szóstki laureatów nastąpi w przyszłą środę 29 lutego. Trzymamy kciuki!
A oto fantastyczne prace naszych laureatek;)









DZIEWCZYNY JESTEM Z WAS DUMNA! Wszystkie trzy już wygrałyście;);)



grafika: pixelio.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz