RUNDA I FISZKOMANII rozstrzygnięta


Czas na ogłoszenie wyników naszego konkursu.

Muszę przyznać, że jestem nieco rozczarowana aktywnością klas pierwszych i trzecich. Winą obarczam piękną jesienną pogodę... Mam jednak nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. W przeciwnym razie pomyślę sobie, że wolicie zakuwanie z zeszytu, z kartki i zafunduję Wam próbkę uczenia się z lat 80-tych.... ;-)
Jeśli chodzi o klasy II to ekipa jak zwykle nie do zdarcia. Jak wiecie, jeśli tylko czas mi pozwala ja również uczestniczę w Waszym współzawodnictwie i czasem udaje mi się pobić Wasze rekordy, ale są też takie, przy których po prostu wymiękam.

Do nich należą między innymi rekordy ustanowione przez uczennice klasy IIb Hanię Holeksa i Adę Puzoń. Dziewczyny otrzymują plusy z aktywności, tym samym zwiększając swoje szanse na piąteczkę ;) GRATULUJĘ!

grafika: http://sxc.hu/

2 komentarze:

  1. Jest jeszcze jeden pomysł dlaczego pierwszaki nie pobijają rekordów!!
    W tamtym roku postawiliśmy za wysoką poprzeczkę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hania, ale oni mogą także tworzyć swoje nowe;)Zawsze jakieś wyjście się znajdzie;) Ale co prawda, to prawda - Wy jesteście w te klocki naprawdę dobrzy!

    OdpowiedzUsuń