mini poradnik gramatyczny część I

Przygotowałam dla Was mój pierwszy screencast;-)
Nie jest do końca taki, jak bym chciała, ale myślę, że jak na pierwszy raz to wyszło mi całkiem nieźle. Na podstawie prezentacji, którą przygotowałam wcześniej w programie Power Point, zmontowałam dla Was pierwszy mini-poradnik gramatyczny, takie gramatyczne pogotowie ratunkowe, obrazujące jedno z zagadnień, które omawialiśmy na lekcji. Teraz w sytuacji, gdy nie było Was na lekcji, bądź nie zrozumieliście wszystkiego, czy też po prostu zapomnieliście, możecie sobie to jeszcze raz odtworzyć w domu o dowolnej porze. Pierwszy poradnik dotyczy pytań w języku niemieckim - jakie mamy rodzaje, jak je tworzymy, na co trzeba zwracać uwagę oraz o czym pamiętać, wszystko jest poparte przykładami i co najważniejsze - słyszycie mnie;)
Mam nadzieję, że ta forma nauki także przypadnie Wam do gustu ;-)
http://screenr.com/RWv8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz