kreatywne zadanie domowe


Nie wiem, jak to jest u Was, ale dla mnie moje zadania domowe zawsze były oklepane, dlatego, będąc uczennicą, bardzo się cieszyłam, jeśli zadanie było nietypowe, łamiące schematy i to mnie wtedy jeszcze bardziej motywowało do wykonania tego zadania w najbardziej "inny" sposób. I zdradzę wam, że tak mi zostało do dziś, pomimo, że role się trochę odwróciły - teraz nie tylko lubię wykonywać "inne" zadania, lubię je przede wszystkim oglądać i oceniać oraz przekonywać Was i motywować do odrabiania zadań domowych w ten właśnie sposób, jeśli to tylko jest możliwe! Młody człowiek nawet nie zdaje sobie sprawy, jakie pokłady kreatywności posiada, a ja uwielbiam po prostu podziwiać, jak powoli je odkrywacie i budzicie się z tego "monotonnego snu". Jednym z takich zadań domowych była praca Dominiki Piętki i Julki Wolak na temat "Mein Tag im Perfekt". Dziewczyny pobiły wszystkich, którzy oddali prace, tworząc rewelacyjny filmik o swoim dniu. Urzekły mnie swoją pomysłowością, mobilizacją, zacięciem. Oczywiście pojawiły się błędy gramatyczne, ale są one do skorygowania i omówienia. Bardzo podobał mi się pomysł z podkładem muzycznym do imprezy disco, na którą wybrały się dziewczyny oraz konsekwentne przeplatanie języka niemieckiego w czasie całego filmiku, co spowodowało, że zadanie ma wymiar bardzo edukacyjny (muzyka, książka z niemieckiego, portal edu-games...). Dziewczyny - kawał dobrej roboty, pierwsze koty za płoty, teraz każde następne zadanie z niemieckiego to będzie dla Was "pikuś" ;-)


grafika: http://office.microsoft.com/pl-pl/images

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz