Konkurs na najlepszy poradnik

Najbardziej właśnie się cieszę, jeśli mogę umieszczać na tym blogu takie właśnie wpisy, jak ten, który za chwileczkę tu się pojawi;)
Główną bohaterką mojego wpisu jest Hania Holeksa z klasy IIb, która postanowiła, że w wakacje weźmie udział w konkursie organizowanym przez znanego nam już wszystkim Pana Łukasza Tyczkowskiego, polegającym na stworzeniu poradnika "Jak uczyć się języka niemieckiego?".

Ale od początku: gdy tylko dotarły do mnie informacje na temat tego konkursu, zaproponowałam Hani udział w nim. Muszę szczerze powiedzieć (napisać), że brałam pod uwagę odmowę, bo przecież w końcu były wakacje. Też kiedyś byłam uczennicą i mniej więcej pamiętam, jaki zapał do nauki mają uczniowie w okresie wakacyjnym. Ale bardzo mile się rozczarowałam, ku mojej ogromnej radości Hania podjęła wyzwanie, natychmiast zgłosiła się do konkursu i zaczęła działać. Z moim małym wsparciem stworzyła fantastyczny poradnik, który posłuży niejednemu uczniowi jako pomoc w nauce, a nauczycielowi jako wsparcie pracy dydaktycznej. Przez cały miesiąc sierpień można było głosować na Hanię nawet 3 razy dziennie. Głosowanie było bardzo burzliwe, a końcówka naprawdę pełna napięcia. Ostatecznie udało się Hani zająć III miejsce, co jest wielkim sukcesem, a nieskromnie powiem, że moim zdaniem jej poradnik był najlepszy ze wszystkich;) Hania włożyła w niego wiele pracy, energii i profesjonalizmu! Gratuluję Haniu!
Poradnik Hani stał się naszym "sposobem na niemiecki" i umieściłam go w gadżetach naszego bloga na dole pod wszystkimi postami. Natomiast szczegółowe informacje dotyczące wyników konkursu znajdziecie klikając w poniższy link:
http://blog.tyczkowski.com/2011/09/wyniki-konkursu-na-najlepszy-poradnik-dla-uczacych-sie-jezyka-niemieckiego/

3 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa!! I po raz kolejny dziękuję za wsparcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Łukasz Tyczkowski ;) także jest zadowolony, że jego działanie zmotywowało uczniów do ciężkiej pracy w wakacje. Hania, gratuluję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gratuluję! Sama głosowałam na pracę Hani wiele razy. Oby miała też dalsze sukcesy w niemieckim! Mówiąc krótko: "weiter so!" :-)

    OdpowiedzUsuń