Telefony, awatary i opisy postaci!

Znalezione obrazy dla zapytania weemee
Jak już parę razy pisałam, bardzo inspiruję się pomysłami moich koleżanek nauczanek z edukacji wczesnoszkolnej. Monika Walkowiak zachwyciła mnie pomysłem na wykorzystanie aplikacji WeeMee na lekcji. 
Aplikacja jest bezpłatna dostępna w sklepie GooglePlay. Do jej wykorzystania nie potrzebujemy dostępu do internetu. 


Uczniowie instalują aplikację na swoich komórkach - u mnie była umowa, aby na dwie osoby był jeden smartfon lub tablet z aplikacją. Wcześniej przygotowałam zrobionego przeze mnie awatara w wersji żeńskiej oraz drugiego w wersji męskiej. Następnie dostosowując słownictwo do poziomu moich uczniów, stworzyłam opis postaci. Na jego podstawie uczniowie mieli odtworzyć awatara na swoich urządzeniach mobilnych. Mogli korzystać ze słowników online lub tych w wersji papierowej pożyczonych z biblioteki szkolnej. Na koniec porównywaliśmy efekty z moim pierwowzorem. 

 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz