Hänsel und Gretel - FINAŁ!

Zgodnie z planem 24 czerwca 2014 roku nastąpiła prezentacja gimnazjalnego projektu edukacyjnego mojej I grupy w składzie dziewczyn z klasy IIa (Karolina G., Paulina O., Bożena O., Dominika K.).

Temat projektu "Jak współcześnie przedstawić bajkę Jaś i Małgosia w języku niemieckim - adaptacja filmowa znanej bajki braci Grimm".  Na prezentacji obecni byli uczniowie, nauczyciele oraz rodzice. Dziewczyny do końca tryzmały mnie w niepewności i nie pokazały ostatecznej wersji filmiku. To miała być niespodzianka i rzeczywiście nią była! Takie niespodzianki to lubię - profesjonalne, kreatywne, pełne humoru! Uśmiałam się, ubawiłam, upłakałam - ze śmiechu, ze wzruszenia i chyba ze szczęścia. Dziewczyny nie tylko świetnie poradziły sobie z językiem niemieckim, ale wykazały się niezwykłym kunsztem artystycznym ;)  Karolinie należą się szczególne słowa uznania za świetny montaż całego filmu ;)
Jestem z Was dumna ;) 

Oto filmik projektowy:




Cały film trwa zaledwie 13 minut, a praca nad nim trwała kilka miesięcy. Okazało się, że to wcale nie takie proste. O swoich zmaganiach z projektem (i tych pozytywnych i negatywnych), dziewczyny opisywały na blogu projektowym http://projekthanselundgretel.blogspot.com/ . 
Oprócz filmiku dziewczyny stworzyły także ćwiczenia interaktywne, które pozwoliły im szybciej przyswoić nowe słownictwo. Teraz każdy może sprawdzić w jakim stopniu rozumie bajkę po niemiecku, wystarczy wejść na BLOGA i rozwiązać parę interaktywnych zadań.
Na pamiątkę otrzymałam album ze zdjęciami i wpisami dotyczącymi projektu, za który jeszcze raz publicznie DZIĘKUJĘ! Bezcenny prezent! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz