III klasy gejmifikacja

Rok temu rozpoczęłam wprowadzać elementy gamifikacji z języka niemieckiego dla klas III i przeprowadziłam eksperyment.
W tym roku także postanowiłam dać szansę klasom III, ale nieco zmodyfikowałam przebieg eksperymentu. Przede wszystkim postanowiłam, aby wszystko odbywało się na jednej  zamkniętej platformie ExamTime, a nie tak jak ostatnio na różnych. Zmieniłam też nieco zasady całego eksperymentu i wprowadziłam nowe bonusy.
O zasadach i zadaniach możecie przeczytać TUTAJ.  W tym dokumencie jest wszystko, na co musicie zwrócić uwagę: zagadnienia do wyboru, zasady zdobywania poziomów, ilość zadań do wykonania, zasady zdawania.
Natomiast w tym dokumencie zamieszczam Wasze loginy jakie mi podaliście w szkole, bardzo proszę tworzyć konta właśnie z tymi loginami, jeśli wprowadzicie inny nick, proszę mnie o tym poinformować.

Poza tym stworzyłam dla Was instrukcję, jak założyć konto, oraz tworzyć przedmioty a następnie w ramach tych przedmiotów notatki, fiszki, quizy oraz mapy myśli. Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego tutorialu nie będziecie mieć już żadnych problemów z rozpoczęciem pracy na platformie i uzyskaniu wyższej oceny na koniec roku z języka niemieckiego.
Życzę POWODZENIA i wytrwałości i bardzo jestem ciekawa, ile osób dotrwa do końca;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz