Dziewczyny z I a RZĄDZĄ!!

Pierwsze klasy w gimnazjum z reguły pierwszy raz stykają się z językiem niemieckim - chodzi mi tutaj o naukę w szkole oczywiście.
Jest to drugi język obowiązkowy obok angielskiego i często właśnie o ten drugi za dużo.
Początki nie są trudne, ale mogą zniechęcić, bo to nowe słówka, nowe zasady gramatyczne, RODZAJNIKI, odmiana czasownika....masakra....
Życie umila nam tablica interaktywna, dzięki której wykonujemy różne ćwiczenia interaktywne oraz korzystamy z multibooka, co choć w minimalnym stopniu daje FUN.
Jednak dwa pierwsze miesiące już za Wami i przyszedł czas na pierwsze sytuacyjne zadania domowe. Pytania ogólne i szczegółowe, oraz dialogi najlepiej przećwiczyć w sytuacjach konkretnych - nie na lekcji, nie w ławkach, nie pod tablicą, ale w wymyślonych przez WAS samych realiach.
Tak też miały zrobić dziewczyny.
Zadanie było proste:  przećwiczyć podstawowe poznane dotąd zwroty w scenkach sytuacyjnych Waszego pomysłu.I dziewczyny zadanie im powierzone wykonały;-) GENIALNIE!
Wasze pomysły po prostu mnie powaliły!
Najbardziej podoba mi się to, że te zadania są nieprzewidywalne. Tak naprawdę nigdy nie ma żadnego schematu, zawsze wprowadzacie cząstkę siebie, swojej pomysłowości, poczucia humoru a FUN bije na odległość!  Jeśli ja oglądając mam taką frajdę, to co dopiero Wy ;)
Dzięki tym zadaniom poznaję Was lepiej i cieszę się, że jesteście kreatywne, macie poczucie humoru, dystans do siebie, a przede wszystkim pomysł na fajne zadanie domowe! 
Już obejrzałam prawie wszystkie Wasze filmiki, jeszcze jeden czeka w kolejce a na razie umieszczam te, których autorki wyraziły zgodę.
Na kolejnych zajęciach przeanalizujemy i podsumujemy ;)


Mam Talent w PIelgrzymowicach - tak! Dzięki Dominice, Kindze, Ewelinie i Gabrysi niemożliwe staje się możliwym!




Gimnastyka, gotowanie, taniec, medytacja - Aneta, Kasia i Dorota pokazują, że każda chwila jest dobra, aby rozmawiać po niemiecku ;-)




grafika:  www.pixelio.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz