zawirowania noworoczne

Początek roku był dla mnie małym horrorem, jeśli chodzi o dalsze istnienie i funkcjonowanie naszego bloga, ponieważ porządkując różne rzeczy w sieci przez przypadek, a także brak wystarczającej wiedzy w tej materii usunęłam moje konto na youtube, a co za tym idzie wszystkie filmiki, jakie tam się znajdowały. A ponieważ jakiś czas temu straciłam te filmiki ze swojego twardego dysku, fakt ten przeraził mnie bardzo!
Dzięki Wam udało się odzyskać praktycznie wszystkie filmiki, blog odzyskał wczoraj swoją świetność sprzed tygodnia, założyłam nowe konto na youtube, tym razem o dobrze znanej Wam nazwie.
Wszystkie Wasze filmiki, scenki, czy też inne materiały, które za Waszą i Waszych rodziców zgodą umieszczam na youtube, znajdziecie teraz na profilu deutschfun. Poza tym w miarę możliwości starałam się umieszczać filmiki bezpośrednio w postach, dzięki czemu nie będziecie przekierowywani do serwisu youtube.
To teraz możecie sobie ponownie pobuszować na blogu;-)


grafika:  www.pixelio.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz