świąteczny konkurs!

Tak jak obiecałam, tak też się stanie!
Ogłaszam konkurs na multimedialną kartkę świąteczno-noworoczną w języku niemieckim!
Na jej wykonanie macie tydzień czasu - do 19 grudnia, poniedziałek. Gotowe kartki wysyłacie na podany przeze mnie adres mailowy.
Waszym zadaniem jest stworzenie świątecznej kartki wykorzystując podane przeze mnie programy: calameo, animoto, smilebox, glogster lub inne, jeśli znacie ;) Na kartce mają pojawić się życzenia świąteczno-noworoczne oczywiście w języku niemieckim. Podane przeze mnie programy omówię na lekcji dodatkowej w środę o godzinie 14.30 - wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam!
W tym konkursie możecie puścić wodze waszej fantazji... możliwości tych programów są naprawdę szerokie i możecie wykonać świetne kartki, co na pewno sprawi Wam przy okazji dużo frajdy!
Liczę na Waszą kreatywność i z niecierpliwością będę czekała na Wasze dzieła!
A oto moja kartka wykonana w programie glogster. To naprawdę nie jest takie trudne;-)


grafika: www.pixelio.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz