Kreatywne zadanie domowe

Z klasami siódmymi ćwiczymy też dialogi, na razie według schematu, aby uaktywnić flow i kreatywność. Powolutku, krok po kroku. 
Już wcześniej pisałam, że pozostawiam uczniom dowolność wybory jeśli chodzi o formę: mogą pisać normalnie w zeszycie, mogą zrobić komiks - w wersji cyfrowej lub namalować. Każdy może wybrać. 


Oczywiście niezwykle cieszy mnie fakt, gdy uczniowie jednak decydują się na przetestowanie nowego narzędzia. 
Po pierwsze: dzięki temu rozwija swoje kompetencje cyfrowe.
Po drugie: poznają edukacyjną stronę internetu i narzędzia rozwijające ich kreatywność.
Po trzecie: sprawdzanie takich prac sprawia mi jeszcze większą frajdę. 
Po czwarte: mogę udostępniać ich prace na blogu ku inspiracji.

Tym razem ćwiczyliśmy przyjmowanie i odrzucanie propozycji.
Julia, Emilia, Marta- dobra robota!


p.s. Aby zobaczyć obrazek w oryginalnej postaci kliknij w niego.

Do wykonania zaproponowałam narzędzie StoryBoardThat: https://www.storyboardthat.com/pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz