Zadanie na (od)kodowanie dla chętnych!

Postanowiłam wyjść na przeciw osobom chcącym zdobyć punkty z aktywności i właśnie na webinarze Mistrzów Kodowania zainspirowałam się i przygotowałam zadanie dla chętnych dla wszystkich klas!

Każdy może wziąć udział, każdy może wykorzystać pons.eu , swój zeszyt oraz swoje książki. Zadanie związane jest z kodowaniem unplugged ;) Moje nowe hobby! Ciekawa jestem jak Wam się podoba i czy w ogóle będą jacyś chętni chcący podjąć wyzwanie! 

Punktem wyjścia jest poniższa plansza - przyjrzyjcie się jej na początek, a pod nią przeczytajcie zadania do wykonania.



1.  Stań się DEKODEREM - rozkoduj ukryte czasowniki - wypisz je na kartce, napisz polskie tłumaczenie oraz odmień je przez wszystkie osoby.
2.  Teraz masz szansę zostać KODEREM - znajdź inne ukryte czasowniki i podaj je w wersji zakodowanej.
3. A teraz bądź DETEKTYWEM - czy na tej planszy ukryte są tylko czasowniki? Może są też inne słowa? Znajdź je w takim razie! 

Wykonane zadania dostarczcie do mnie po weekendzie do wtorku 7 marca 2017.  ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz