Webinar dla nauczycieli języka niemieckiego

Pod koniec lutego miałam okazję prowadzić webinar (czyli warsztat lub szkolenie online) dla nauczycieli języka niemieckiego z grupy Deutsch Online skupiającej wokół siebie nauczycieli z całego świata. 
Organizatorka Nadja Blust zaprosiła mnie do zaprezentowania metod pracy, technik, czy też sposobów na poradzenie sobie z nudą, na zaangażowanie uczniów w proces uczenia się, na zaktywizowanie ich. 
Postanowiłam opowiedzieć o naszej Fliege i Biene oraz o Dobble. Praktycznie pokazałam nauczycielom, jak sami mogą zrobić takie karty do gry. 
Pokazałam również, z jakich narzędzi TIK korzystamy na zajęciach. Co lubią uczniowie, pokazałam kreatywne zadania domowe.
Pomimo sparaliżowanej części twarzy (byłam po nieprzewidzianej wizycie u dentysty) uważam, że webinar poszedł całkiem nieźle. Udało mi się zainspirować nauczycieli i już w trakcie spotkania online powstawało wiele materiałów na bieżąco!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz