Mein Tag inaczej ;)


Opis dnia to jedno ze standardowych zadań chyba z każdego języka obcego. Skoro z każdego, to i z niemieckiego też, w związku z tym także nie ominęło Was. Jednak z odrobiną mojej motywacji udało mi się przekonać Was do "odbębnienia" tego zadanka w nieco inny sposób.
Zgodnie z wytycznymi mogliście nauczyć się opowiadać o swoim dniu i na forum, przed tablicą, tuż obok mojego biureczka zaprezentować ustnie opis swojego dnia z pamięci, mogliście przygotować plakat i na jego podstawie opowiedzieć mi co nieco, mogliście zrobić prezentację użyczając jej swojego głosu lub mogliście nakręcić filmik, przedstawiający jeden dzień z Waszego życia. I to był strzał w dziesiątkę. Troszeczkę pobudziłam Waszą, chwilowo uśpioną kreatywność, i otrzymałam prawdziwą BOMBĘ!
Wasze "opisy dnia" w języku niemieckim przeszły moje wszelkie wyobrażenia, zaskoczyliście mnie totalnie, z czego bardzo się cieszę. Oglądając kolejno Wasze filmiki mój podziw dla Was, uznanie i wielka duma rozpierała mnie coraz bardziej;)
Muszę przyznać, że na początku obawiałam się powtarzalności, która ostatecznie mogłaby doprowadzić do nudy... Jakże się myliłam! Żadnej powtarzalności nie było, każdy filmik jest inny, inaczej pomyślany, inaczej zrobiony;) Z przyjemnością oglądam ten DZIEŃ z Waszego życia i w każdym poznaję Was na nowo, to jest niesamowite. Różnorodność tych dni jest powalająca.
Błażej i Robert wykazali się prawie bezbłędną znajomością języka niemieckiego, ich scenka obrazująca odwiedzanie przyjaciół rozbroiła mnie, a Krecik stał się moim ulubieńcem;) Poza tym montaż pierwsza klasa!

Ada z Nikolą też miały swój pomysł - scena z pobudką rewelacja, gratuluję pomysłu;)

Film Martyny to dla mnie prawdziwy "majstersztyk" jeśli chodzi o ujęcia, dopasowanie ścieżki dźwiękowej, normalnie do tej pory nie mogę wyjść z podziwu! To tykanie zegarka, obfite śniadanie, świetne napisy;)


Aga i Hania też mają się czym chwalić, nakręciły swój filmik w całości tylko przy pomocy komórki! Zaskoczyłyście mnie oryginalnością - to karaoke z piosenką Rammsteina, nocne horrory - po prostu genialne!


Mateusz i Grzegorz przeszli chyba samych siebie - Wasze poczucie humoru i zaangażowanie w wykonanie tego zadania jest naprawdę godne podziwu. Podkład muzyczny powala! Bardzo spodobało mi się Wasze nocne majaczenie w języku niemieckim;)


Kuba i Piotrek także pokazali na co ich stać - ich podejście do tematu też mnie zaskoczyło, okazało się bowiem, że można także zadawać pytania i też to fajnie wyjdzie;) Poza tym rozbrajający uśmiech Kuby mnie też rozbroił zaraz na początku i uśmiech na twarzy pozostał już do końca filmiku;)


Bardzo Wam gratuluję takich filmików, zazdroszczę takich umiejętności i takich interesujących dni;) Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w naszych okolicach jesteście prekursorami w tej dziedzinie i mam nadzieję, że dzięki Waszej kreatywności, odwadze i otwartości, uczniowie z innych szkół także zechcą w ten sposób opisywać swój dzień w języku niemieckim;) Życzę wszystkim nauczycielom takich uczniów!
Jestem z Was baaaardzzzoo dumna;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz