Interaktywne koło fortuny!

Z kołem fortuny na języku niemieckim moi uczniowie już mieli do czynienia. Przerabiałam koło służące do losowania imion i dostosowywałam do moich potrzeb. Więcej o tym możecie poczytać tutaj.
Ostatnio jednak znalazłam kolejne koło fortuny - proste i intuicyjne, łatwe w edycji. 
Tym razem utrwalimy z klasami pierwszymi zwroty związane z czasem wolnym i hobby. W kole pojawią się rzeczowniki lub wyrażenia przyimkowe, a zadanie uczniów będzie polegało na podanie odpowiedniego czasownika. 






W poprzednim kole każdą wylosowaną odpowiedź mieliśmy możliwość usuwania z koła i w ten sposób zapobiegaliśmy jej ponownemu pojawieniu się. W tym kole opcja usuwania wylosowanego elementu znajduje się w Advenced Options. 

Modyfikacja koła jest bardzo prosta:

  • klikasz na link do mojego stworzonego koła:  http://bit.ly/2jM1TTX. 
  • następnie wybierasz opcję Modify Wheel
  • pojawia się okno, w którym według własnego pomysłu uzupełniasz puste pola, podajesz tytuł, zapisujesz zmiany (apply wheel changes), możesz także pobrać kod embed i umieścić koło na blogu tak jak ja to zrobiłam. 

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Muszę wykorzystać na moich zajęciach online :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wyszło mi pięknie, tylko jak się ustala ten kod? Na razie po kliknięciu Embasy... powstaje długi adres, który wkleiłam w post uczniom na stronce, działa, ale bez możliwości modyfikacji (samo koło się porusza i losuje, bez żadnych innych opcji) Zielona jestem, Hilfe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jakie opcji chodzi? modyfikować my możemy, ale nie uczniowie.

      Usuń