Frohe Weihnachten - Wesołych Świąt

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia chciałam polecić świetną stronkę do malowania własnych kartek. Ja oczywiście je wykorzystałam z uczniami aby stworzyć własną kartkę świąteczną online. Tworzyliśmy też kartki manualnie, teraz przyszedł czas na online. 

Stronka https://iwishyouto.com/ oferuje nam możliwość pokazania całego procesu tworzenia kartki w formie animowanej. Stronka oferuje fajne funkcjonalności do rysowania,  a także do robienia cieniów i ustawienia szybkości animacji. Możemy pobrać link oraz osadzić na stronie. 
A przy okazji ćwiczymy sobie życzenia pisane w języku niemieckim.

Ja stworzyłam uczniom pokazową kartkę, którą zamieszczam poniżej a oni wysyłali mi potem link do swoich. 






Oto kilka kartek stworzonych przez moich szóstoklasistów:















































































A tu możecie zobaczyć więcej kartek:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz