W ramach projektu eTwinningu, który rozpoczęliśmy z dziewczynami z klasy IIa pierwsze działania już trwają - więcej informacji będzie w osobnym poście.
Tymczasem roboczy post dla dziewczyn biorących udział w projekcie międzynarodowym ;)
klasy drugie - zadanie komiksowe
Klasy drugie miały poznane zwroty dotyczące czasu przygotować w formie komiksu za pomocą narzędzia StoryboardThat
DODATKOWE ZADANIE - praca z tekstem
Klasom drugim i trzecim na dodatkową aktywność proponuję pracę z tekstem.
Tekstem jest książeczka cyfrowa i opowieść pt." der Tag in der Familie Meyer".
Wasze zadanie polega na odpowiedzeniu na pytania zamieszczone poniżej. Odpowiedzi zapiszcie na kartce i przynieście mi do szkoły do czwartku 24 września.
1. Wo arbeitet Frau Meyer?
2. Wie viele Kinder hat sie?
3. Um wie viel Uhr steht Frau Meyer?
4. Wie lange spielt sie mit ihrem Kind?
5. Wie heißen die Kinder von Frau Meyer?
6. Wie lange schläft Hana?
7. Was macht Frau Meyer um 12 Uhr?
8. Co oznaczają słówka "die Tomatensuppe", "die Nudeln" i "der Apfelkuchen", "der Nachtisch".
9. Wer isst zu Mittag?
10. Wann ist das Mittagessen?
11. Co oznacza czasownik "schmecken"? Odmień przez wszystkie osoby.
12. Wann geht Frau Meyer einkaufen?
13. Wie ist Reksio?
14. Was macht Frau Meyer um 20 Uhr?
15. Um wie viel Uhr geht sie schlafen?
Tekstem jest książeczka cyfrowa i opowieść pt." der Tag in der Familie Meyer".
Wasze zadanie polega na odpowiedzeniu na pytania zamieszczone poniżej. Odpowiedzi zapiszcie na kartce i przynieście mi do szkoły do czwartku 24 września.
1. Wo arbeitet Frau Meyer?
2. Wie viele Kinder hat sie?
3. Um wie viel Uhr steht Frau Meyer?
4. Wie lange spielt sie mit ihrem Kind?
5. Wie heißen die Kinder von Frau Meyer?
6. Wie lange schläft Hana?
7. Was macht Frau Meyer um 12 Uhr?
8. Co oznaczają słówka "die Tomatensuppe", "die Nudeln" i "der Apfelkuchen", "der Nachtisch".
9. Wer isst zu Mittag?
10. Wann ist das Mittagessen?
11. Co oznacza czasownik "schmecken"? Odmień przez wszystkie osoby.
12. Wann geht Frau Meyer einkaufen?
13. Wie ist Reksio?
14. Was macht Frau Meyer um 20 Uhr?
15. Um wie viel Uhr geht sie schlafen?
SEIN i HABEN odmiana
Klasy pierwsze czeka kartkówka z odmiany dwóch głównych czasowników w języku niemieckim. Zamieszczam odmianę przez osoby i parę ćwiczeń:
Na dobry początek.... PRZED KARTKÓWKAMI
Na dobry początek życzę wszystkim pozytywnych ocen ze zbliżających się kartkówek!
Aby Wam jakoś uatrakcyjnić naukę i powtórkę podaję linki do fiszek ze słownictwem, które ma pojawić się na kartkówkach.
KLASY PIERWSZE:
Przyda się powtórka z zaimków osobowych w języku niemieckim:
Odmianę czasownika regularnego kommen możecie poćwiczyć tutaj:
niki
KLASY DRUGIE:
Na Was czekają liczebniki, do których fajne ćwiczenia i fiszki znajdziecie TUTAJ. <klik>
oraz odmiana czasowników z wszystkich do tej pory poznanych kategorii. Ćwiczenia i fiszki znajdziecie w grupie na Quizlecie oraz TUTAJ. <klik>
KLASY TRZECIE:
Wam też się przyda powtórka z odmiany czasownika, dlatego proponuję kliknąć na powyższy link ;)
I części ciała także warto powtórzyć tutaj: <klik>
Aby Wam jakoś uatrakcyjnić naukę i powtórkę podaję linki do fiszek ze słownictwem, które ma pojawić się na kartkówkach.
KLASY PIERWSZE:
Przyda się powtórka z zaimków osobowych w języku niemieckim:
Odmianę czasownika regularnego kommen możecie poćwiczyć tutaj:
niki
KLASY DRUGIE:
Na Was czekają liczebniki, do których fajne ćwiczenia i fiszki znajdziecie TUTAJ. <klik>
oraz odmiana czasowników z wszystkich do tej pory poznanych kategorii. Ćwiczenia i fiszki znajdziecie w grupie na Quizlecie oraz TUTAJ. <klik>
KLASY TRZECIE:
Wam też się przyda powtórka z odmiany czasownika, dlatego proponuję kliknąć na powyższy link ;)
I części ciała także warto powtórzyć tutaj: <klik>
Subskrybuj:
Posty (Atom)