Rok temu rozpoczęłam wprowadzać elementy gamifikacji z języka niemieckiego dla klas III i przeprowadziłam eksperyment.
W tym roku także postanowiłam dać szansę klasom III, ale nieco zmodyfikowałam przebieg eksperymentu. Przede wszystkim postanowiłam, aby wszystko odbywało się na jednej zamkniętej platformie ExamTime, a nie tak jak ostatnio na różnych. Zmieniłam też nieco zasady całego eksperymentu i wprowadziłam nowe bonusy.
O zasadach i zadaniach możecie przeczytać TUTAJ. W tym dokumencie jest wszystko, na co musicie zwrócić uwagę: zagadnienia do wyboru, zasady zdobywania poziomów, ilość zadań do wykonania, zasady zdawania.
Natomiast w tym dokumencie zamieszczam Wasze loginy jakie mi podaliście w szkole, bardzo proszę tworzyć konta właśnie z tymi loginami, jeśli wprowadzicie inny nick, proszę mnie o tym poinformować.
Poza tym stworzyłam dla Was instrukcję, jak założyć konto, oraz tworzyć przedmioty a następnie w ramach tych przedmiotów notatki, fiszki, quizy oraz mapy myśli. Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego tutorialu nie będziecie mieć już żadnych problemów z rozpoczęciem pracy na platformie i uzyskaniu wyższej oceny na koniec roku z języka niemieckiego.
Życzę POWODZENIA i wytrwałości i bardzo jestem ciekawa, ile osób dotrwa do końca;)
Laleczkostworkowy Tutorial
Ponieważ już w tym tygodniu rozpoczynamy z dziewczynami z klasy II a drugi w tym roku szkolnym międzynarodowy projekt eTwinning, polegający na połączeniu naszych zajęć technicznych z rękodzieła z nauką języka niemieckiego przy wsparciu nowoczesnych technologii, postanowiłam dla naszych partnerów z Grecji i Włoch stworzyć taki a'la "handmejdowy tutorial".
W nieskomplikowany sposób starałam się przedstawić i opisać proces powstawania stworkolaleczki ;);)
Myślę, że przyda się także dziewczynom z klasy drugiej ;):)
W nieskomplikowany sposób starałam się przedstawić i opisać proces powstawania stworkolaleczki ;);)
Myślę, że przyda się także dziewczynom z klasy drugiej ;):)
eTwinning - ciąg dalszy
Pojawiły się kolejne zobrazowania idiomów polsko-niemieckich.
Równie kolorowe, kreatywne i zabawne!
Świetna sprawa!
Dziewczyny gratuluję Wam wszystkim!! Dobra robota!!
Nie sądziłam, że aż tak genialnie to wyjdzie!!
Marta H.
Martyna H.
Patrycja K.
Klaudia Cz.
Martyna O.
Równie kolorowe, kreatywne i zabawne!
Świetna sprawa!
Dziewczyny gratuluję Wam wszystkim!! Dobra robota!!
Nie sądziłam, że aż tak genialnie to wyjdzie!!
Marta H.
Martyna H.
Patrycja K.
Klaudia Cz.
Martyna O.
Gumisiowa lekcja nr 1
Już po pierwszej lekcji dla uczennic klasy VI szkoły podstawowej w Pielgrzymowicach.
Klaudia z Patrycją jak zwykle dały sobie świetnie radę! Najpierw powtórzyły z dziewczynami wszystkie wcześniejsze informacje, następnie wprowadziły kolory, wykorzystując quizlet oraz learningapps.
Uczennice bardzo aktywnie uczestniczyły w lekcji. Czas upłynął bardzo szybko!
Następna lekcja odbędzie się 28 listopada. W związku z konferencją oraz zebraniem rodziców dziewczyny przeprowadzą tę lekcję bez mojej obecności ;-)
Cała lekcja została opisana przez "młode profesorki" na ich gumisowym blogu.
ZAPRASZAM do odwiedzania!
Klaudia z Patrycją jak zwykle dały sobie świetnie radę! Najpierw powtórzyły z dziewczynami wszystkie wcześniejsze informacje, następnie wprowadziły kolory, wykorzystując quizlet oraz learningapps.
Uczennice bardzo aktywnie uczestniczyły w lekcji. Czas upłynął bardzo szybko!
Następna lekcja odbędzie się 28 listopada. W związku z konferencją oraz zebraniem rodziców dziewczyny przeprowadzą tę lekcję bez mojej obecności ;-)
Cała lekcja została opisana przez "młode profesorki" na ich gumisowym blogu.
ZAPRASZAM do odwiedzania!
eTwinning kolejna odsłona!
Kolejnym etapem w naszym międzynarodowym projekcie "Idiomatik durch Europa" jest opracowanie polsko-niemieckich idiomów w formie obrazkowej.
Dziewczyny zdecydowały się na program ToonDoo do tworzenia prostych komiksów.
Pierwsze efekty już są:
Pati P.
Lucyna D.
Wiola B.
Dziewczyny zdecydowały się na program ToonDoo do tworzenia prostych komiksów.
Pierwsze efekty już są:
Pati P.
Lucyna D.
Wiola B.
GUMISIE ponownie w akcji
Młode "profesorki" Patrycja Puzoń oraz Klaudia Czyż z klasy III b ruszyły z planowanym w czerwcu projektem dla chętnych uczniów z obecnych klas VI Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach.
Projekt trwa od października do czerwca - 1 lekcja na miesiąc, czyli w sumie dziewczyny przygotują i przeprowadzą 9 lekcji. Jeśli uda się to jakoś czasowo zorganizować to być może uda się dobić do dziesiątki.
Tym razem każda lekcja polega na wprowadzaniu nowego słownictwa i ciągłym utrwalaniu zwrotów poznanych na lekcjach wcześniejszych. W planie jest również nauka tworzenia prostych zdań.
Na razie odbyła się lekcja pierwsza i już nie mogę doczekać się relacji na gumisiowym blogu.
Dziewczyny przygotowały świetną lekcją, dziewczyny z klasy VI bardzo zaangażowały się w naukę. Lekcja interaktywna bardzo im się podobała, chętnie uczyły się nowych słówek, powtarzały, pisały, tłumaczyły.
Projekt trwa od października do czerwca - 1 lekcja na miesiąc, czyli w sumie dziewczyny przygotują i przeprowadzą 9 lekcji. Jeśli uda się to jakoś czasowo zorganizować to być może uda się dobić do dziesiątki.
Tym razem każda lekcja polega na wprowadzaniu nowego słownictwa i ciągłym utrwalaniu zwrotów poznanych na lekcjach wcześniejszych. W planie jest również nauka tworzenia prostych zdań.
Na razie odbyła się lekcja pierwsza i już nie mogę doczekać się relacji na gumisiowym blogu.
Dziewczyny przygotowały świetną lekcją, dziewczyny z klasy VI bardzo zaangażowały się w naukę. Lekcja interaktywna bardzo im się podobała, chętnie uczyły się nowych słówek, powtarzały, pisały, tłumaczyły.
Subskrybuj:
Posty (Atom)